Marketing en Communicatie Stagiair

Start januari/ februari 2022

Missie
Als Marketing en Communicatie stagiair wijs je nierpatiënten de weg naar een betere gezondheid – samen met Beterschappen. Je maakt campagnes met posts, video’s en verhalen die aanzetten tot actie. Dit zijn vaak de eerste contactmomenten tussen een toekomstige cliënt en ons. Bij ieder contactmoment willen we iets waardevols brengen, vertrouwen opbouwen en aanzetten tot actie. Op de inhoud werk je nauw samen met de oprichters van Beterschappen. Je tilt onze communicatie naar een hoger niveau.

Competenties en vaardigheden
Jouw online communicatie helpt zoveel mogelijke toekomstige deelnemers in actie komen en vertrouwen krijgen in ons. Je kunt je goed verplaatsen in de lezer of kijker en je communicatie is van hoog niveau.

  • Schriftelijke communicatie – Je schrijft overtuigende teksten in het Nederlands
  • Video en audio – Je kunt op ‘doe-het-zelf’ niveau video en audio editen
  • Social Media – Je ‘spreekt social’ (onze doelgroep is op Facebook, Insta en Youtube)
  • Vindingrijk – Je komt met ideeën, zoekt uit hoe dingen werken en krijgt ze voor elkaar
  • Kwaliteit – Je hebt aandacht voor kwaliteit en detail
  • Organisatie – Je plant je eigen werk en stemt goed af met het team

Persoonlijke ontwikkeling
Beterschappen is een missie-gedreven stichting en ook een groeiende startup. We hebben grote ambities maar zijn nog klein in team en financiële middelen. Dat is niet altijd makkelijk, maar biedt grote voordelen voor je persoonlijke ontwikkeling. We zijn een klein team dus je krijgt snel veel dingen op je bordje. We zijn steeds nieuwe dingen aan het doen, dus iedere paar maanden werk je eigenlijk in een nieuw bedrijf met weer nieuwe verantwoordelijkheden en taken. We geloven in continu leren. We leren van elkaar door heel gestructureerde feedback en er is veel coaching en mentoring.